Blåst

Har jobbat fredag & lördag natt åt Bea eftersom hon skulle bort. Så nu får jag ledigt fre & lördag natt helgen före jul. Inte dumt eftersom jag tagit semester söndag den helgen. Har gått bra att jobba, rätt lugnt med attans så kallt. I natt var det 13 minus...brrrr.
När vi gick ut efter att ha sovit så var vi rätt nöjda jag & Kruse. Inte så många minus grader (8) men det blåste så in i norden. Vi var snabbt inne kan jag lova er.
Har blivit dåligt med dator användande i helgen men jag får väl ta igen det sedan.
Nu ska jag gå tillbaks till dumburken. Ser på Davinci koden. Lite trög måste jag säja, boken sträck läste jag.
Tjing på er alla.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Godmorgon! Längesen sist. Allt bra? Här knallar livet på. Med både det ena och det andra. Ha en skön måndag!

2008-11-24 @ 07:22:08
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0