10 minus

är det här nu på morgonen lite ovant. Snö kom det i går kväll när jag börjat jobba så det är riktigt vackert ute.
Så du Yvonne vilken tur att jag har tagit ur sparken även om det var grönt när den kom ut ur förådet.

Så vem vet det kanske blir en tur snart.
Vi tog en promenad nu när vi kom hem men Kruse tyckte det var rätt kallt så vi vände när han började att försöka gå på 2 ben. Kom en bil & dom tyckte nog jag var grym som var ute & gick med en haltande hund.
Nä nu ska det sovas i detta hem.
Hoppas ni alla får en riktigt skön dag.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Plåga stackars Kruse på detta viset ;-) men nu har du ju lite snö att åka spark men det ska ju vara nästan is för att det ska gå bäst!! Kramiz

2008-11-20 @ 09:36:25
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: lena

Jag skulle nog kunna ta några sparktag nu:)

Härligt att det börjat komma lite snö nu.

Visste inte att du hade en haltande vove??

Hoppas att det går över.

Sov så gott, kram lena.

2008-11-20 @ 10:44:48
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att ¨åka spark, hoppas det snart kommer lite snö. så du kan sparka dig fram lite...

Stackars Kruse, har han gjort sig illa..

eller var det för kallt...? Ha det gott. kramen till både Kruse och dig...

2008-11-20 @ 10:57:40
Postat av: Anna-Carin

Hej! nu är det plus,till helgen ska det visst bli bus väder.



ha en bra torsdag / Anna-Carin

Postat av: Mia

Åh, jag vill också ha en sparK!!

2008-11-24 @ 20:21:57
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0