Skönt

Ja i går hade vi begravning av min mamma. Alltid en pärs när man är i kyrkan, det blir så defenitivt.
Mammas begravning vart väldigt fin tycker jag. Vi tog samma psalmer som pappa hade på sin eftersom det var hon som valt dom då.
Lite konstigt att man inte har varken mamma eller pappa nu. Tur jag har mina systrar att härja med nu.
I dag har vi tre börjat plocka ur hennes lägenhet. Man tror inte det ska vara så mycke eftersom hon bara bott där i
3 1/2 år. Vi hann inte allt kan jag säja så i morgon ska jag åka dit & forsätta lite för vi lämmnade & åkte bara i kväll.
Så nu har det bara varit en lugn kväll i soffan. Man känner sig helt slut.
Ha de så gott nu i vår värmen & var rädda om varandra.
                                                                    

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilken fin bild på din mamma. Förstår att det känns konstigt att båda föräldrarna är borta...tur ni är flera syskon... Kram!

2008-05-09 @ 23:13:09
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: yvonne

Vilken fin bild.Det måste vara en konstig känsla att inte ha någon av föräldrarna i livet men det är ju inte ofta man tänker på det.Man tar nog för givet att dom finns omkring en.Kram

2008-05-10 @ 07:45:09
URL: http://ygradin.blogg.se/
Postat av: britten

så fint att begravningen blev ljus och fin...jag tror att mista sina båda föräldrar kanske kan känas lite som att förlora ett väderstreck ?? lite vilsen...vad skönt med dina systrar...kram

2008-05-11 @ 20:12:37
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0