Lördag

Blir inte mycke till inlägg nu för tiden.
 I dag har det blivit två kalas. Min syster AnnaLena fyller 45 år, Adam fyller 6 år & min nya syster Hanna fyller 13 år.
Lena & Larsa ska ju adoptera mig nu när jag är föräldrarlös. Så nu har jag fått två syskon Robin & Hanna. Inte illa...toka det är vi det.
AnnaLena fick en blomma att ha i rabbaten + en trädgårds tomte, jag har ju några sedan jag fyllde år...fniss. Hanna fick en vacker ros & en läcker nyckelring. Adam ska jag gratta i morgon & han ska ¨å en fotölj till sitt rum.
Annars har jag inte hunnit med så mycke mer i dag. Jo jag var till Inger med grov sopor, en tv & en stereo. Ska försöka packa upp lite grejer jag fått efter mamma i kväll. Ser ut som en rövarkula här.
Grattis till Christin & Christer som nu i dag gift sig.
Ha en ritigt härlig lördag nu!
                                                                                      None

Kommentarer
Postat av: britten

det var ju inte dåligt att bli adopterad...ja här i sthlm har dte varit kallt och regn och blåst nu hela veckan hu....hoppas du mår bra../ kram

2008-05-17 @ 19:03:19
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej på dig! vilken lördag det har varit regn och nu snö.17:e Maj och det ska snöa.



Ha det bra/Anna-Carin

2008-05-18 @ 00:26:26
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Mia

Godmorron på dig!

Idag ska jag leta fram vinterkläderna, det går bara inte att gå ut annars, det blåser nordan, men har åtminstone slutat snöa! L

2008-05-18 @ 07:39:01
Postat av: Ulla

Bloggandet går i perioder. Jag märker att när det som nu varit fint väder att jag inte haft lust att sitta in och blogga. Det kommer tider som passar bättre för bloggeriet. Önskar dig en härlig söndag!

2008-05-18 @ 07:42:52
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: yvonne

Du har tur som vart adopterad. Nu slipper du ju gå över fjället med Gullspira.

2008-05-20 @ 08:56:37
URL: http://ygradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0