mmmmmmm

Härlig dag med sol så jag & Kruse tog oss en tur i skogen på fm. Sedan hem & käkade & så var vi en sväng till Ingrid så våra hundar fick härja ett tag. Efter det vart det arbetet & brandinformation. Jätte duktig karl som höll i den. Vet ni att var 4 brand är anlagd. Fruktansvärt att höra men sanningen svider. Nå väl jag räddade livet på en brinnande docka & en plåt. Inte illa alls måste jag säja. Nyttigt att få frächa upp kunskaperna.
Jag & Ingrid får & simmade efter det, känndes lite trögt men vi tog ett pass på 40 minuter i alla fall. Vi kände oss såå duktiga efteråt.
Fasiken vad det blåser ute nu, det bara viner i kåken där jag bor.
Nu ska jag ta & pyssla lite...disk & sånt inte kul men ett måste.
Blir en blogg runda senare.
Tjingeling på er där ute!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har en del steg kvar innan jag når målet men det vete sjutton om jag vill ut i det här blåsvädret =/

2008-03-06 @ 19:37:24
Postat av: Mia

Vad du är hurtig!
Det tar ofta emot, men det är ju så skönt efteråt!
Jag måste ta mig i kragen igen jag också.

2008-03-06 @ 22:12:11
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Lena

Här har vi oxå haft vår i dag, härligt!
Trots enveten förkylning så är det i allafall lättare när solen skiner. Ha de gött

2008-03-06 @ 22:27:11
Postat av: ejmis

God morgon!
Ha en bra dag =)

2008-03-07 @ 06:36:02
Postat av: My

Morrn ha en skön fredag!

2008-03-07 @ 07:37:27
URL: http://myilivet.blogg.se
Postat av: Mia

Godmorron Maria! Ja du, en sån där "brandövning" borde alla få gå igenom lite då o då...

2008-03-07 @ 08:40:54
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0