Utmaning

Fick en utmaning av Sofie.

För 5 år sedan.
Jag flyttade ner en våning.


För 3 år sedan.
Var jag lite yngre...livet rullade på. Kan inte komma på åt speciellt.

För 1 år sedan.
Var jag på Kreta.

För 3 månader sedan.
Rackarns va svårt....jobbade & svor över halka kanske.

För 1 1/2 månad sedan.
Min mamma dog.

I går.
Kom från stugan & mellan landade hos Birgitta innan teater träningen.

I morgon.
Har lite uppdrag sedan teater träning.

Om 1 år.
Om ger jag mig bara med släkt & vänner som inte suger energi ur mig. Njuter av livet.
 

Vilket enormt minne man har, la på en punkt (1 1/2 månad).
Jag utmanar ingen speciell men känner nån sig sugen så tutta & kör.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Kikar in för att önska en härlig vecka!

2008-06-02 @ 20:26:12
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hej, med mig är det bara bra, själv då? Kram

2008-06-02 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0