Nu smäller det!

I kväll det är då det gäller...Sverige-Ryssland. Typiskt nog så har vi teater träning men jag ska se om jag hittar snäckan till telefon så kanske man kan lyssna lite.
I dag har det inte blivit nåt vettigt gjort...som vanligt...asg.
Var till A-L & fick kaffe medans hundarna härjade. Sedan var jag & skulle köpa lite plant men höll på att storkna i tälten, snacka om kvaft. Phu säjer jag bara.
Efyer det var jag iväg & hälsade på Inger & Ewa på deras jobb där serverades det tårta & kaffe.
Har noll känsla att det är midsommar snart. Troligtvis blir det så att jag åker till Timrå & firar hos Birgitta. Äter gott & dricker gott inte helt fel.

A-L & Lennart skulle på begravning nu på em. Tänker på familjen som är drabbad att mista ett barn måste vara det mest fruktansvärda som kan hända. Jag kan inte sätta mig in i deras situation. Livet är orättvist ibland.
Må så gott nu alla där ute & var rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Uscha...

Man finner inte några ord när det kommer till barn som somnat in.

Inte annars heller. Men på nåt sätt känns det ändå värre när det är någon liten. :-(



Hoppas du får lyssna lite på matchen då. Själv sitter jag framför plasman i soffan med chips och dipp när matchen drar igång. ;-)

Ha en skön midsommar!

KRAM!

2008-06-18 @ 20:05:31
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Ha det gott med teater/fotboll! ;-))

Det finns inte ord för att beskriva känslan av att mista ett barn...

2008-06-18 @ 21:31:36
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0