Gott gotti gott

Var hos A-L & käkade grillat. Väldans gott kan jag säja att det var med olika såser & grösaker till köttet. Vi grillade majs oxå, inte så trevligt med allt gult mellan tänderna som blir . Tur det finns tandpetare....ha ha ha.
Vi vart sittande länge på altanen men i går vart det lite kyligt.
I dag var jag bjuden på dop men tackade & skickar present med Birgitta. I morgon är det Alnö & teater träning som gäller sedan jag sovit så det är bäst att jag kör igenom replikerna ordentligt sedan.
Sömnen blir det lite si & så med nu eftersom sov rummet blir rätt varmt. Känns lite svalare i luften i dag, skönt. Längtar faktist efter regn nu låter konstigt men det behövs.
Nä här kan man inte sitta.
Tjingeling på er.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Majs är gott, men jag åller med dig...det gula mellan tänerna är inte roligt. Vi ska på Botaniska med blomtokiga vänner. Och där ska vi även picknicka. Ikväll bio Indiana Jones. Ha en skön lördag!

2008-06-07 @ 11:09:26
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: ejmis

Har vaknat och varit ute i stallet en sväng, äter nu en lunch vid datorn och sen ska jag ut i solen igen.

I kväll blir det grillning hos några kompisar =)

2008-06-07 @ 12:46:37
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Ja du det kommer säkert regn nu i veckan och visst behövs det.. rensar luften oxså.

Men vi ska verkligen vara glada att vi har en så fin sommar som nu samtidigt. Snart Midsommar.. det springer på och bara det inte öser då så.

Grillat är så himla gott.. vi har grillat många kvällar nu.

Ha de fint o sköt om dig.

Kramar

2008-06-08 @ 00:44:17
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0