Vilken tur...

Var till mamma i dag med lite tulpaner, en av dom vackraste blommer jag vet. Känns liksom så vår. Jag hade tur & såg ingen mus där i så fall har jag nog skrikit ihjäl mig. Satt i hennes fotölj med fotstöd man fäller upp. Mina kängor stod på sko hyllan. Kändes tryggare så.
Var iväg & fick färska märgben till Kruse av min syster så han är helt slut efter att ha smaskat på det.
Själv har jag ätit en god middag med röd vin till. Åt biffar med feta ost i, sallad & wokad zuccini & paprika. Mums va gott kan jag säja att det var. Sedan har jag mest slöat i soffan med Lets dance bla. Lite nytta har jag gjort oxå diskat & tvättat en maskin kläder.
Nu stänger jag ner här för kvällen & snart går jag & kojar.
Hoppas på en fin dag i morgon med promenad.
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Just nu blåser det som sjutton men i morgon har man lovat sol =)
Sov gott!

2008-01-26 @ 00:09:45
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Ulla

Det verkar som det var många som tog sig ett rött igår. Jag hade jobbarkompisar hemma och vi drack rött vin oxå. Mums!

2008-01-26 @ 08:53:14
Postat av: yvonne

Tulpaner är mina älsklins blommor faktiskt. Var å köpte en stor bukett till mig själv igår. Du vet väl att det alltid finns kaffe här??

2008-01-26 @ 09:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0