Lite mysko

I dag har det varit lite mysko väder. Vi tog oss en promenad vid 11 tiden, gick skotter spåret. Det var lite grått men skönt. På hemvägen gick jag in till en granne Agneta, hon jobbar i en av hemtjäns grupperna & är sjukskriven pga sjukdom. Har lovat flera gånger att komma in när jag är ute & går men ni vet hur det är man kommer inte sig för. Så i dag blev det besök. Så där vart jag & Kruse i två timmar & surrade på. När jag skulle till att gå var det tjockt ute & det kom lite snö. Väl hemma så kom faktist solen fram lite. Konstikt väder är det i alla fall....vill ha vår nu & inte isiga vägar.
Nu far jag runt med dammsugaren för fy vad det blir dammtussar. Har oxå tvättat lite i dag. Så ni hör jag latar mig inte bara...fniss.
Hur har ni det då så här på en tisdag?

Kommentarer
Postat av: yvonne

hm var piken ämnad ät mig?

2008-02-19 @ 16:59:58
Postat av: Maria

Nä Yvonne det var den inte.

2008-02-19 @ 17:14:17
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Mia

Nästintill Aprilväder i februari!
Vi tog oss också en promenad, men det var först efter kl.12. Och den timme vi var ute var det superskönt att gå.
Men det var nåt som "hängde i luften" kändes det som.

2008-02-19 @ 20:37:38
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Inte ska du väl jaga dammråttor? Det är ju synd om de små liven....:-))

2008-02-20 @ 07:29:12
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0