En snabbis

Just en snabbis in här på bloggen bara nu.
Har jobbat i natt & natten rullar på bara. Full måne var det lyste upp fint när vi var ute & åkte. Var till en mindre by & vård tagaren bor invid en sjö. Helt tyst & stilla var det & månen lyste vacker över isen. När vi kom tillbakar på servichuset kom vi på strax före klockan fyra att det skulle ju vara månförmörkelse. Så vi gick på baksidan av huset men tyvärr så vart det redan helt svart då så vi var för sent ute.
Nåväl skönt var det i morse att få slänga ner sig i sängen. Känndes mottigt när klockan ringde vid klockan 14 men det är ju torsdag & då simmar jag. Så nu har jag fått min motion för i dag, Kruse fick oxå en liten promenad men det är inte lätt när det är så jädrans isigt överallt.
Nu har jag käkat så det får bli sängen snart igen.
Får se om det blir lugnt i natt på arbetet så blir det en bloggrunda då. Man måste ju kolla vad ni har för er.
Tjingeling på er.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nää, jag såg inte heller nån måne i morse, så det blir väl till att vänta tills nästa gång ;-)

2008-02-21 @ 19:19:08
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0