En ny dag med nya möjligheter!

Visst är det väl så.
Har varit ute på en frisk promenad med Kruse nu. Solen ligger på min termometer med skulle tro att det är kanske 5 minus & det blåser lite lätt. Jätte skönt i alla fall.
I eftermiddag ska jag iväg & plåga mig igen, spinning. Ewa var så snäll & köpte en sån cyckel dyna med gele åt mig. Så nu hoppas jag att jag inte får lika ont i muffen.
Måste bara fråga Är det bara jag som är trött på valet i USA? Herre gud så fort man slår på en radio, tv eller läser en tidning så står det om Obama eller Clinton. Lite tröttsamt kan jag tycka som är ointresserad. Det blir liksom för mycket av det ibland. Visst jag förstår att det finns dom som är intresserad. Vilken tur man kan slå av radion eller tvn & man kan ju faktist bläddra vidare i tidningen.
Ha en bra fredag nu alla där ute för det tänker jag då ha!
Tjing på er.

Kommentarer
Postat av: Inger

Härligt med dina morgonprommisar med Kruse..
Ja det är mycket med valet i USA...
Det är ju ett stort land. så de har ju många delstater som måste rösta. Visst kan det bli lite för mycket för oss, i vårt lilla land..
Men kul om det blir en kvinna. Men om hon sedan är bra, är en annan sak. Hon har ju erfarenhet efter Bills tid.. Men jag kan inte säga att jag är så insatt.. Lyssnar bara på ett halvt öra..
Ha en bra
eftermiddag på spinningen..
Själv ska jag ut och äta lunch med en go väninna..
Kram

2008-02-15 @ 11:43:41
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: ejmis

Visst blir det mycket tjat när något stort, som valet i USA, är på gång. Ibland känner man sig nästan förföljd av nyheterna.
Ha en fin fredag!

2008-02-15 @ 11:54:19
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Ulla

Jag håller med dig. Det tjatas lite mycket om valet i USA. Sonen ska dit nästa läsår. Kul att han får uppleva ett valår för jag tror att det är lite speciellt. Även om det kan bli LITE för mycket.

2008-02-15 @ 16:25:40
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0