Dåligt

med bloggande några dagar.
I måndags var vi till Sollefteå igen. Uträttade lite ärenden med Kerstin, frisören & fotvård bla. Hon tyckte det var ordentligt skönt att fixa fötterna, jag skulle oxå tycka det. Snö gjorde det så lite jobbigt att köra.
Sov kvar hos Birgitta en natt till & passade på att handla lite julklappar på tisdagen.
Var till Helveteshålan....det är i mitt tycke Birsta city. Kan inte se njutningen med att gå där. Nåväl 2 timmar där ute var tillräckligt för mig.
Drog iväg hem & slängde mig på soffan en stund. Tror jag kör med netshoping hädanefter.
I går var det APT på jobbet & bossen bjöd på tårta bla. Sedan var det bara att dyka i säng eftersom jag började jobba i går. Ska ut i natt oxå, kan meddela att det är ordentligt halt på våra små vägar. Livat & glatt kan man säja.
Nä nu ska jag ge mig ut med Kruse fast jag tror han är mer trött än mig i dag.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Håller med dig, internet är super att handla på ingen som knuffar eller köer. Önskar er en lugn natt

Kram

Anne-Lie

2008-12-11 @ 20:13:09
URL: http://lillaanna.blogg.se/
Postat av: My

Net-shopping är kanon, har börjat med det oxå! Smidigt...Ha en go helg, kram

2008-12-12 @ 11:43:47
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Mia

Utan barn föredrar jag stan. Men när Leo är med är Birsta det ultimata.

Men internethandeln är ju bekvämast. haha... :-D

2008-12-13 @ 12:21:58
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0