Slutet nära

Nu är det bara en natt till att jobba sedan blir jag ledig tills på onsdag. Har jobbat med Bea så det har blivit mycke tok & massor av skratt. Nätterna har gott fort kan jag säja.
I morgon sedan jag sovit drar jag till stugan några dagar, kan vara dax att klippa gräset där. Ska bara mysa & koppla av är tanken. Kanske jag får främmande av mina systers tjejer Bettan & Anette. Jag hoppas ni kommer! Vet att ni läser här...fniss.
Läste lite i Aftonbladets nätbilaga att vi har fler duktiga svenska som klarar sig bra i OS. Tänk vilken bragd att bara komma dit. Helt otroligt med tanke på hur litet Sverige är.
Nä nu kan jag inte sitta här.
Ha de så gott alla där ute.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: yvonne

Skönt med lite ledighet.Hoppas du myser och vilar igen dig i stugan,kan behövas.Länge sen vi sågs förresten.Kör nu lungt.

2008-08-22 @ 08:27:52
Postat av: Mia

Nu får vi hoppas på medalj i pingis.

Å idag ska ju Carro hoppa längd.



Ha en underbar helg i stugan!

Kram!

2008-08-22 @ 10:57:40
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Marita

Ha nu det skönt i stugan du och kruse. Var rädda om er.

2008-08-23 @ 02:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0