Snö

Har jobbat nu två nätter & i natt kom vintern tillbaks. Fy så tråkigt tyckte vi. Väglaget var inte det roligaste heller snö, dålig väg & timmerbilar + en bil som inte är skapt för vägarna vi åker. Man är lika glad varje natt att olje tråget är kvar.
I dag när jag klivit upp drog jag till mamma, hon sov mest. Tittade upp lite & klappade Kruse i alla fall. Sedan skulle jag jäkta iväg på teater träning men då ringde Inger & den var inställd. Känns faktist rätt skönt att få vara hemma i kväll. Tänker mest slappa som det känns nu...som vanligt då tänker ni....asg.
Här kommer lite bilder sedan bla Adam & Matilda var hos mig.
image165
Adam & Kruse myser, fast Adam fick lite madrass bara.
image166
Matildas tur att mysa men vart utan kudde.

                                                                                     

Denna väntan för                                              Mums för grillad                                              Lite lek efter maten.   
att få korv.                                                          korv.   


                                                                                              
                                    Se vad dom njuter av                                                      Så här ser rabatten ut nu.
                                    promenaden.                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Inger

Åhh, vilka härliga bilder. Han ser jättehärlig ut din Kruse, , och killen oxå förstås..
Ha det gott!
Kram

2008-04-09 @ 21:57:22
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Mia

Som jag förstått jobbar du inom hemtjänsten?
Hemma, där jag bodde ska jag väl kanske skriva, har dom 4wd på sina bilar.
Rav4 Har dom nu tror jag. En skoda med 4wd också i grannbyn.
Ungefär samma kringelikrok-vägar som häromkring ju.

Vilka härliga bilder!
Han är verkligen inte liten din vovve. Itne precis en liten som ryms i en väska. :-D
Mycket hund ska det va!

2008-04-10 @ 10:45:09
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0