Tips

Har provat nåt som heter Pizza kit. Det är färdig pizza deg som man bara rullar ut på en plåt, kavla ut den lite & sedan är det bara att lägga på det man vill ha. Det följer även med en burk med tomat sås. Jag kan verkligen rekomendera denna produkt. Tänk här har man ståt & gjort deg & kletat på förut men det är det slut på nu kan jag säja.  Den kostar runt 25 kronor, inte farligt alls tycker jag. Men jag ska varna er för en sak, degen ligger som i ett kartong rör & när man öppnar röret som blir det en liten smäll. Så jag var glad att jag inte hade åt hjärt fel för jag var inte alls bered på att det skulle låta så där. Så nu är det bara för er att testa.
Smaklig måltid!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det vore kanske värt att prova! Tack för tipset...

2007-09-08 @ 00:18:59
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Jenny G

Ska prova det..
Kram

2007-09-08 @ 06:57:30
Postat av: yvonne

jag har använt den många gånger,suveränt lättsamt å jättegod. Rekomenderas!!!!!!!!!!!

2007-09-08 @ 08:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0