Svettigt

Ja lite svettigt är det, har varit till stan & handlat det sista i dag nu får det räcka. Var in på nya Ica Maxi i Birsta & oj vad det fanns mycke grejer där. Härligt med frächa varor. Jag for fram som en furie överalt Ica, bolaget, IKEA, Lindex & lite andra affärer oxå. Det går rätt fort när man vet man ska ha. Sedan var jag & fick nyckel & packade ur bilen. I morgon ska jag duka tänkte jag & förbereda det som går att förbereda så det inte är så mycke på lördag.
Måste berätta...Kruse var & köpte paket åt mig idag...fniss. Undra vad han köpt åt mig?
Nä nu ska jag fixa lite här sedan blir det sängen.
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: sofie

Weeiii! En dag kvar bara sen blir det party vännen!! Försök att vila lite så du inte somnar i morgon kväll nu :-) Kramar**

2007-09-21 @ 08:38:25
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0