Nu blir det att vila

Har varit & putsat fönster inte så kul men jag hade lovat. När jag var klar ringde jag Ewa, vi skulle gratulera vår kamrat Åsa som fyller år i dag. Ewa hade kommit på en sån bra present, kupe värmare för vi var säker på att hon var utan. Tyvärr så hade hon köpt en ny själv & det mindes ingen av oss. Hon fick en cyklamen med kruka oxå. Kruse hade köpt en röd rod åt henne...han kan hitta på den killen...fniss. Så nu har man fått i sig lite tårta. Ska gå & koja lite nu, fick ju inte sova i morse...tack min syster för att du väkte mig redan halv åtta.
                                    image55

Kommentarer
Postat av: anna-lena

ingen orsak. du gav ju igen imorse

2007-09-15 @ 09:34:18
Postat av: Mimi

Här behövs också fönstrena putsas... Måste ta mig tid till det....
Tack för kloka ord i min blogg!
Kram Mimi

2007-09-15 @ 10:15:58
URL: http://curiosa.blogg.se
Postat av: Helèn

Hoppas att du fick sova ut nu.
Som den gamla klyschan säger: Man är inte äldre än man gör sig!
Ha det bra!

2007-09-15 @ 13:20:37
URL: http://helenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0