Morrn

image52
Hoppas alla sovit sött!
Låg & funderade lite nu när jag hade vaknat...låter konstigt kanske men det gjorde jag. I går kväll så skulle ju jag så stort se IDOL. Visst gjorde jag det men bara kanske en kvart för sedan råkade John Blund passera min soffa. Nå väl lite hann jag ju se i alla fall. Jag kunde då konstatera att folk fortfarande inte har nån själv insikt. Men herre gud varför kan ingen kompis eller nån i deras familj stoppa dom från att gå dit. Nu missade jag ju tydligen nån som började strippa & nån kille som hade blivit jätte förbannad. Ja vad ska man säja det är förnedrings tv så det ska väl vara så. Fast det lilla jag såg av Carolinna Gynning & Carina Berg var ju kul. Måste erkänna att Carolina gillar jag mer & mer.
Ni hör vad jag funderat...fniss. Nä nu kanske det är dax att ge Kruse lite käk. Var ut en snabbis med honom & tydligen är Åsa hundvakt i dag åt Larry. Kruse var alldeles trynvild här ute & rusade runt & sökte Larry. Blir kanske lite lek för dom sedan.
Ha de så bra nu alla ute i cybern!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har jobbat kvällar nu, så Idol har jag missat, men ska försöka se det ikväll...

2007-09-05 @ 09:16:44
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0