Jobb

Har varit på APT i dag, vi fick smörgås tårta & va avtackade en som skulle gå i pension, firade en 25 åring & en 40 åring(mig). Jag fick ett present kort på Guld Carlsen, jätte kul får göra mig en resa till Sundsvall & se vad jag kan hitta. Lite vemodigt när nu U-B går i pension fast hon kommer nog in & jobbar extra nåt framöver tror jag. Tänk vad det måste kännas konstigt när man jobbat heltid & plötsligt inte ska gå till jobbet.
Nä nu ska jag lägga mig en stund, jobbar nu två nätter. På fredag ska jag, Kruse, Gustav & Matilda åka till stugan & mysa över helgen. Ska bara ta det lugnt där, nja klippa gräset måste vi nog göra förstås.
Må så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag hörde på radion idag att smörgåstårtan har fått en renässans. Vilken tur för mig. Jag älskar smörgåtåra.

2007-09-26 @ 21:35:46
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0