Ingen lust

Skulle behöva göra en hel del här hemma men lusten infinner sig inte. Nu har jag rullat ihop mattorna satt blommorna i duschen. Så nu blir jag tvungen att göra nåt...*L* Fast jag ska börja med att gå ut med Kruse så får vi se vad som händer sedan.
Jag & Ingrid var lite små fnittriga i morse oxå innan vi skulle gå hem så det var skönt att komma hem & få krypa ner i sängen. Har drömt så mycke tok kan jag säja. Jag skulle flytta in hos AnnaKarin & hennes familj bla, fast dom bodde inte alls där dom bor. Hur tokigt som hels var det i alla fall.
Nä nu är det bäst att sätta lite fart!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Helèn

Visst är det otäckt när man drömmer så att det känns som om det verkligen har hänt.
Men att flytta till Anna-Karin o Janne är ju en rolig dröm i alla fall.
Ha det bra o tänk att du också snart blir "myndig"

2007-09-07 @ 17:55:58
URL: http://helenberg.blogg.se
Postat av: Maria

Ja det är så verkligt ibland när man drömmer.
Ja visst är det otroligt att man blir "myndig"...fniss

2007-09-07 @ 18:25:13
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0