Vips

Jaha nyss var klockan tre & vi hade 4 timmar & en kvart kvar att jobba & vips va klockan två & vi har nu 5 timmar & en kvart kvar att jobba. Gud såååå synd det är om oss....*L*
Vi har det lugnt än så länge så vi har varit lite flitiga & dammat i vår lokal. Blir mycke damm här dels är datorn på nästan jämt & massor av papper i omlopp. Men nu är det ganska damm fritt & vi känner oss lite duktiga. Skönt att ha nåt att göra när det är lugnt. Nu ska jag se om jag kan läsa lite i min bok Dödens plats av Stephen Booth. Har inte riktigt kommit in i den men jag har läst andra böcker av honom som varit bra.
Hoppas ni har det skönt i era sängar.
Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anita

Stackars er nu på morronen...tilllåter verkligen EU en timme längre..är det inte 11 timmar man får göra och ni gör 11,5 inatt...*L*..närå...skojsa bara...Kruse såg iaf inte ut att ha hand om sin matte igår...eller är det matte som inte har hand om kruse...han såg vääääldigt stark ut och drog matte lätt som en plätt...*L*Dom är stark vovvarna och han är ju rätt stor med...enda hunden jag vet att jag hanterar bra vid vägen är min släktings sån där paris hilton hund....hon ska nämligen bäras och vill bara sitta ner när behoven ska göras...*L*

2007-10-28 @ 06:39:31
Postat av: Maria

Ja jag såg du komme på jobbet, nja det brukar vara jag som styr men i går var syrran & hennes pojk med & jag var inte ruktigt med. Skulle inte kunna tänka mig en mindre hund än Kruse. Ingen handväske hund för mig...*L*

2007-10-28 @ 06:43:53
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Ulla

Ja, det kan inte var roligt att jobba natt när klockorna ska ställas om, men det är klart, det blir väl en timme kortare på våren, fast hur är det då det är ju inte säkert att ni jobbar natt båda de nätterna när klockan ska ställas om. *förvirrande kommentar*

2007-10-28 @ 08:00:27
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Anita

Ja var ju ledig men hade glömt ungarnas sårtatueringar där..haha..och dom var ju ett MÅSTE igår då....nä..jag vill också ha en hund det är nått att ta i...mamma och pappa hade en collie och ingen mindre sort än den vill jag ha.Vi hade sheetlands sheepdog inann och man märkte skillnaden direkt på liten och stor.Handväskehundarna kan man ju trampa ihjäl juh...dom är ju fasen mindre än våra kattungar...

2007-10-28 @ 08:42:21
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! jag hoppas du sovit skönt och att natten fortsatte vara lugn.
Mvh Anna-Carin

2007-10-28 @ 09:20:57
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: yvonne

Hoppas du fått sovit bra idag efter er långa natt. En timme extra på natten är drygt.

2007-10-28 @ 09:51:52
Postat av: ejmis

Fy sjutton för en extra timme sådär på natten =(
Hoppas du sovit gott idag!

2007-10-28 @ 10:00:09
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Maria

Ja man tycker att en timme inte är mycke men huga vad långt det kändes i natt.
Men nu har jag sovit såå gott.

2007-10-28 @ 14:23:30
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0