Sov morgon

Tog mig lite sovmorgon i dag, vaknade vid halv tio. Sovit som en stock i natt men det gör jag för det mesta. Vart pratande med Anna i telefon i går kväll eller natt ska man säja. Pratade på msn först sedan ringde jag henne & vi surrade på ett bra tag. Var ett tag sedan vi gjorde det, blir mest prat på msn.
Var ut en snabbis med Kruse, när vi kom in så vart det käk för oss båda. Fast han var lite fjompig i dag & skulle inte äta men till slut så satte han i sig rubbet.
Tvätt står på jobb listan i dag, har ett par byxor kvar att laga oxå så det är väl bara att sätta i gång.
Hur har ni det så här på måndagen då?

Up date senare.

Kommentarer
Postat av: Erkan

Hej Maria! Ville bara önska dig en trevlig vecka :) Vi hörs!kram!

2007-10-22 @ 12:46:36
Postat av: Mia

Härligt med sovmorgon måste jag säga.
Har inte haft det sen sista maj.
(Fick barn 2 juni och verkarna började natten från sista maj till 1 juni) hihi

2007-10-22 @ 13:02:22
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Helèn

Hej fröken Löfgren-Löfgren;)
Jag ska skjutsa Pontus till Ånge snart.
Har lagat lasagne, så att alla kan äta när de vill.
Annars så snorar jag mest. Hopplöst, tål nog inte festandet.

2007-10-22 @ 13:38:26
URL: http://helenberg.blogg.se
Postat av: Maria

Tack Erkan, jag önskar dig detsamma.
Mia inte en sov morgon sedan maj...huga. Kanske jag måste komma & ta hand om din lill kille nån morgon.
Helen...lasange gud så gott, det var ett tag sedan jag gjorde det. Ja jag tycker du ska sluta gå på fest när du blir så där...asg

2007-10-22 @ 14:38:30
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0