Snart jobb igen...

När jag käkat & precis tänkte & & sova en stund så knackade på dörren. Det var Carros & Daniels tjejer Irma & Matilda, Emil var oxå med. Dom kom med paket från familjen Gradin(lite ovan att säja så..*L*) det var två jätte läckra ljus lycktor. Ska fota dom nån dag så ni får se dom. Kruse vart överlycklig när det kom barn, vill helst pussas hela tiden. Tack för dom dom ska få lysa ofta.
Ingrid ringde & ville ha receptet på Larsas bröd som han gjort till festen så nu är det fixat. Lägger in det här nån dag.
Nu ska jag slappa en liten stund innan jag gör mig klar för arbete.
Vi höres kamrater!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va kul med presenter! :-)

2007-10-18 @ 19:43:39
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0