Slarva

Ja det är jag det! Kom hem i morse efter jobbet & tänkte jag skulle ladda mobilen för den hade låtit. Hade ju med mig laddaren till stuga & nu vet jag inte riktigt vart den är. Ska ta & klä mig nu så får jag gå & se om den är i bilen. Jag har verkligen koll på vart jag har mina grejer...fniss. Fast för det mesta brukar jag ha nån form av aning vart jag har saker & dom brukar vara i närheten av där jag misstänker att dom är.
Skulle läsa lite i morse när jag la mig men det vart inte så många sidor. Började med en ny bok, Liza Marklund Nobels testamente.
Nä nu är det bäst att man får på sig lite kläder.
Kram på er alla!

Var ut & kollade i bilen & där låg min laddare.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hallå!
Ja, jag såg din bil passera här i morse runt fem tiden.... Phuu... Gry är så oförskämt morgonpigg, jag förstår inte! =)
Men du har tur säger jag bara, som kan sova på dagarna när du har jobbat! Jag förstår inte hur du lyckas. Måste vara jätte svår.....
Ha det bra! Vi ses! Jag tänkte ju komma bort ju... Men du vet ju vad mycket man "tänker"... Ska se till att få fingrarna ur .......!!!!! =)
Kram

2007-10-03 @ 13:44:41
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Helèn

Det är som här:Ett organiserat kaos;)

2007-10-03 @ 15:00:45
URL: http://helenberg.blogg.se
Postat av: Ulla

Det är så mycket saker att hålla reda på så...det går inte att alltid veta var man har lagt det eller det. Viklen tur att du hittade laddaren. Annars had jag nog haft en över *fniss* Är mobiltokig, så jag har ett antal laddare.

2007-10-03 @ 17:42:13
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Maria

Carro jo det är rätt härligt när man åker hem vid sju tiden & möter alla som åker till jobben. Somnar runt åtta för det mesta. Ja tänk vi bor grannar & träffas knappt. Vi får lov att skärpa oss.
Helén precis så är det.
Ulla det låter bra att det finns nån som har extra mobil laddare.

2007-10-03 @ 18:44:38
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0