skit oxå

Klev upp rätt tidigt i dag för jag skulle iväg & göra en del grejer. Kom väl hem runt halv fem tiden, trött & hungrig. När jag stod & gjorde middag ringde en kamrat Ann, så det vart surr ett bra tag. Sedan vart det stekt potatis med korv, gott. La mig på soffan efter maten & kollade text tv & lite sappande. Såg fram emot att få se Bonde söker fru i kväll men det sket sig kan jag säja. Somnade & vaknade fem minuter över nio. Trodde det inte var sant. Så nu sitter jag här ovetande.

Så nu tror jag att jag skiter i allt & går & kojar.
Natti natt på er alla små sötnosar.
                                                                                   image98

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej Maria! Sitter och spanar efter en skördare på nätet. Tänkte bara titta in en stund på din blogg för att se hur du har det. Såg dina fina kort på Kruse. Kramar till er båda!

2007-10-25 @ 00:03:36
Postat av: Maria

Nå hittar du nån skördare Tommy? Kram till er alla i Vignäs.

2007-10-25 @ 10:18:50
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag missade delar av programet pga att jag jobbade...KRAMAR

2007-10-25 @ 10:27:46
Postat av: Inger

Ja, men vad synd att du missade "Bonde söker fru",
Det kanske är barnsligt. Men jag tycker det programmet är "roligt att se". Såg gårdagen. Jag gillar bonden Susanne, tror hon har funnit den rätta. Det är en kille som är lik henne,
Vi får se hur det går,,
Ha en bra dag!

2007-10-25 @ 10:53:14
URL: http://IngerEmKsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0