morrn

                                                            image48
Så var det tisdag morgon. Vädret här är grått, tråkigt men så är det. Fast jag ska väl inte klaga vi har haft en otrolig höst.
Har sovit otroligt gott i natt, var lite orolig att jag skulle drömma om köns stympning eftersom jag läste ur boken innan jag somnade. Tänk att man kan låta avläggsna clitoris & sy igen könet på sin dotter. Dessa flickor kan aldrig känna nåt vid samlag. När dom kissar kommer dom inte som oss kunna släppa på det blir bara en mindre stråle, blodet från mensen har problem att komma ut. Inte nog med det man gör det utan bedövning, med ett rakblad, glas bit etc.
Nä nu kan jag inte prata mer om det här, mår illa när man tänker på det.
Nu ska jag ta med mig Kruse ut en sväng, han kommer inte gilla vädret för detregnar lite nu. Han måste tro att han är av socker...*L*
Ha en bra dag alla. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0