Lilla snuskisen

Jag bor ihop med min hund som ni vet. Vi är rätt lika, v itycker om motion i lagom mängd, mat, sova & bajsa(minst två gånger per dag). Men sedan finns det en sak som skiljer oss åt, tack & lov. Jag tar gärna på mig lite parfym ibland men Kruse den lilla snuskisen rullar sig i skit helt enkelt. Vi har nu varit ute & gått, han fick springa löst eftersom vi inte gick på vägen. Naturligtvis lyckas han hitta nåns avföring...blääää. Sedan när vi kom hem vart det ju duschning & då skäms han. Det tycker jag faktist att han kan göra. Nå väl jag förmodar att det här är ett problem som alla hun ägare har. Det är ju i deras natur att göra såna här saker. För ärligt talat skulle jag bli rätt bryd om Kruse tog på sig rakvatten....asg

image93

Kommentarer
Postat av: yvonne

Haha, ja du du har fullt upp du. hhihi

2007-10-16 @ 11:38:48
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! söt vovven är,ser ut som våran dvärg pinscher,våran är betydligt mindre.Jaa,,hundar är så snuskiga.Men väldigt trevliga individer,å man kommer ut i ur och skur,vilket är ganska skönt.Vårn lilla pinkar inne,hur jobbigt som helst.Inget finns att göra säger veterinären,vi hade oturen att köpa en väldigt dominant han hund.Han tycker att han bestämmer å när han inte tycker att han är i centrum pinkar han.Så tröttsamt. Briaden är hur underbar som helst,nu är han gammal.
Ha det bra / mvh Anna-Carin

2007-10-16 @ 11:45:23
Postat av: Helèn

Kruse ville väl göra sig fin för löptikarna i Gösunda;)

2007-10-16 @ 13:25:26
URL: http://helenberg.blogg.se
Postat av: Mia

Skulle vilja se det, att han tar på sig parfym...*L*
Jag tar det lilla lugna, har bara provat nya dammsugaren liiiite... ;-)

2007-10-16 @ 15:26:29
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Sofie

Som tur är håller inte mina hundar på med sånt. Men jag hade en grandis en gågn i tiden som älskade att rulla sig i skit... :-/ KRAMAR

2007-10-16 @ 15:42:57
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anna S

Ja visst är det fräscht. Min mamma var hundvakt en gång å jag fick igen Alice full i folkskit. Nån hade skete i skogen som Alice rullade sej i. Jag höll på å spy 100ggr innan jag fick henne till duschen. kram

2007-10-16 @ 16:24:57
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0