God morgon alla!

                                                                   image86
Tänk vad det är skönt att sova, dra täcket över sig & fisa på hälarna....fniss.
Var ut en snabbis med Kruse & nu har snabel draken åkt fram. Hade lera på golvet, gick in i onsdags med skorna på för jag hade glömt bil nyckeln & jag var lite crazy & tog inte av mig dom. Så nu ska det städas av lite inför helgen. Känns lite konstigt att vara ledig i natt & jobba resten av helgen....men skönt. Bettan kommer hit & är med Kruse i kväll när vi ska ut & roa oss. Tänkte göra i ordning tacos åt henne. Då har ju jag till middag i morgon, inge kul att stå & göra middag när man jobbar. Då är det skönt att ha nåt i ordning gjort.
Nä nu go vänner ska jag ta & sätta lite fart.
Önskar er alla en trevlig helg & stor kram på er!

Kommentarer
Postat av: Erkan

Det hoppas jag med att vi får :) Det är klart hon minns dig :D Jag ska hälsa henne, det lovar jag :) Trevlig helg Lövan!Kraam!

2007-10-26 @ 11:27:58
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Ja,jag behöver också städa lite.Men här sitter jag i stället,vid bloggen.
Ha det kul i kväll!
// Anna-Carin

2007-10-26 @ 12:07:01
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0