Fredag

                                                                   image86
Tänk va det känns skönt med fredag när man ska vara ledig hela helgen. Solen skinner i dag & det är väl härligt.
Mina kära syster AnnaLena ringde & väckte mig, Tack AnnaLena för vem vill liga & dra sig när man är ledig. Nå väl jag lyckades bli dit bjuden på middag, jag & mamma. Vi ska dit & gratta Lennart i kväll så vi får se om jag kan hitta presenter från mig & mamma.
I morgon ska ju Lars, Lena, Maria & Åsa komma & käka hos mig & nu har jag bestämt mig för att prova nåt nytt, fläskfike grya. Hittade receptet på ICA så det blir spännande.
Nå vad är era planer för helgen? Har ni fått snö?
Up date senare.

Kommentarer
Postat av: My

Snö? Nejnej, regn hos mig. Skönt med fredag och ledig helg, ha det så skönt!

2007-10-12 @ 09:32:30
URL: http://myilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0