En mindre

Var & grattade Sussi som fyller år i dag, du Sussi jag skriver inte ut din ålder men kan säja tt det är 22+. Jag tog & fförärade henne med en trädgårds tomte, jag har ju några på lager så att säja...fniss. Vilken tur att dom kommer till användning. Så se upp alla mina vänner & släktingar kanske just du har turen att få en av mig nångång...asg.
Annars har det varit en lugn dag, var till Matfors med plastbackarn som köttfaten stod i. Lite skämmigt att jag inte varit dit fören nu men sånt är livet. I Matfors hade jag en dejt...nu funderar ni med vem. Jo det var Helen eller Fjällan som vi säjer. Hon ville låna snoppkostymen av mig, dom skulle tydligen ha nån personal fest på onsdag & där skulle han få vara med & uppträda. Hopas dom får en kul kväll. Vi tog en kopp kaffe borta på dagcentralen, finns flera pizzor i Matfors men inget fik eller så. Så därför blev det dagcentralen. Skönt att sitta & surra lite med henne, försökte få ur henne nåt om den här upplevelsen jag ska få av dom men inte då. Jag får ge mig till tåls.
Ha en trevlig kväll, själv blir det hemmafruarna på kanal fem sedan.

Kommentarer
Postat av: My

Snoppkostyn? Lät intressant ;) Får man se den?

2007-10-16 @ 19:47:11
URL: http://myilivet.blogg.se
Postat av: Maria

Ja My jag förstår att du blev nyfiken...fniss. Jag ska se om jag kan ordna nån bild framöver. Hade den i en revy jag var med i.

2007-10-16 @ 23:25:04
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0