Varför...

Varför kan inte jag lägga mig & sova som vanligt folk? Jo läggandet är inga större problem men då börjar jag läsa. Nu var det så att jag inte hade så mycket kvar i min bok så den kan jag läsa ut tänkte jag. Hmm... för lite så jag började med en ny, Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Problemet var att jag inte kunnde sluta, så nu är den utläst i stort sett, ca ett kapitel kvar. Då förstår ni att jag var vaken en stund i natt...ca fem la jag ifrån mig boken & då måste man ju tänka lite på det man läst oxå. Det kanske är nån av er som läst den oxå så berätta gärna vad ni tyckte. Jag gillade den måste jag säja, en hemsk upplevelse men som trots allt Magdalena gick stärkt ur. Kanske ingen erfarenhet man önskar sig eller nån annan medmänniska. Skriven med trots allt våld en glimt i ögat. Ja jag kunnde då inte sluta läsa kan jag säja & det känns.
Somnade till slut & vaknade vid tio tiden, så nu har vi varit på en promenad. Skulle helst lägga mig men det får bli lite senare.
Vi oxå säja Grattis Anette på nitton årsdagen, det är min syster dotter. Kommer i kväll & grattar.
                                                                     image106

Kommentarer
Postat av: Mimi

Har oxå läst den i sträck... Tyckte med om den fast innehållet var hemskt.

2007-11-07 @ 15:49:45
URL: http://curiosa.blogg.se
Postat av: Anita

Hej!

Härliga bilder på Kruse!:-)
Har inte läst boken men skulle vilja.

Ha en bra dag!

2007-11-08 @ 06:10:12
Postat av: Maria

Väldigt bra bok men otäck. Att man kan vara så ond.

2007-11-08 @ 07:48:52
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0