Måsten

                                                          image43
Nja fullt så illa känns det inte men lite trögt. Känner mig bättre i dag endast snuvig så det ska väl gå om sig hoppas jag. Min långledighet är snart slut & jag börjar jobba på onsdag.
I dag tänkte jag ta itu med en del måsten. Jag tycker igentligen inte om ordet måste men i dag använder jag det för jag MÅSTE göra ett ryck med lite olika saker här hemma.
Först & främst ska jag & Kruse gå ut & gå, har bara varit ut en snabbis förut med honom. Ska passa på att passera brevlådan & se om det kommit nåt ang min upplevelse från mina vänner.
Ha en bra dag nu trots att det är måndag & det dröjer till ledig helg!
                                                                                      image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0