Mamma

Har varit till mamma & fikat med henne & Veronica. Satt in & myste & surrade lite. Veronica passade på att åka på ICA medans jag var där. Sedan hjälptes vi åt att sätta upp ljus slingan på ute platsen innan det blir för kallt för att stå där & knåpa. Veronica fick klättra medans jag stod säkert på backen. Så nu är det bara att invänta första advent. Där skulle det bli lax till middag själv så har jag gjort potatis gratäng nu & ska steka file. Inte så dumt känns det som.
Ska ta ett varv i duschen nu.
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Mia

Första advent....jag måste kolla var jag har mina advent- och julsaker! Ingen aning, har flyttat sen det sist begav sig så nu blir jag förvirrad...mer än vanligt!

2007-11-03 @ 16:51:16
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: My

Funderade på det igår, när slingorna ska upp...längtar faktiskt till första advent nu. Mys!

2007-11-04 @ 14:16:01
URL: http://myilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0