Blask

Vart uppe rätt länge i går & tyckte det var lite deprimerande när jag hörde regnet. Hatar när det sedan fryser på & man knappt kan ta sig ut till bilen eller soptunnan utan att slå ihjäl sig. Men när jag vaknade så såg jag att det kommit lite snö oxå, bra för det vart lite skrofsigt(ett egen påhittat ord) på marken. Själv har jag suttit vid datorn en liten stund Kruse har ätit & snarkar som en hel karl just nu. Jag själv har druckit en smotis med banan, hallon & lätt fil A. Invigde min multi mixer i går, ni kanske vet vad jag menar dom har haft den på tv shop. Jag köpte min på ÖB för 249 kronor verkar vara en bra investering.
I natt ska jag tyvärr slava på arbetet gratis...var skyldig Carina en natt. Skönt att få jobba igen har nog varit skyldig henne den här natten ca 2 år.
Nä nu go vänner ska jag ta fram snabel draken!
Ha en trevlig helg nu alla söta vänner...även ni smygläsare som inte lämmnar nån kommentar...*L*
Update senare.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag ska snart också ta fram "min bästa vän" och ge mig på allt hund-och katthår =)

2007-11-23 @ 11:06:46
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Multimixer.. det låter kalas.. kanske får jag önska en sådan av Tomten:-)
Ha de fint kramar

2007-11-23 @ 13:40:43
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Mia

Ge mig inte dåligt samvete för det där med Snabel-Kalle...;-) Hörru, skrofsigt var ett skitbra ord, det säger allt tycker jag! *L*

2007-11-24 @ 09:59:30
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0