Vilket skitväder

Sitter på jobbet just nu. Vi har varit på brynet & fått kaffe i natt, Sigrid & Petra som jobbade, Det vart en del surrande, man träffas inte så ofta, tyvärr. Så nu tog vi oss en liten paus, Aneete har gett sig i kast med ett korsord medans jag sitter vid datorn. Ska försöka göra lite frågor till tips slingan vi ska ha när vi har brännbolls turneringen. Nu ska vi spöa dom...*L*
Vart lite less i kväll när jag åkte på jobbet & det regnade...inge kul alls & kallt är det. Fy...nä nu får det bli lite värme. Nån som sa att det kommer till helgen, så jag hoppas det. Jag & Kruse ska åka upp till stugan & göra vår. Katrin ska oxå komma upp & vara från torsdag till fredag, det blir kul att få visa mitt paradis.
Ha de så bra i natten alla nattsuddare

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej1 Tack så mycket för skjutsen i söndagsmorgon. Du kom som en räddande ängel. Ha det gott. kram

2007-05-14 @ 11:16:55
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0