Utmaning

Sex underliga saker om mig:
* Jag kliver ogärna på skarvar när jag går på gatan.
* Jag går sällan under stegar & gör jag det säjer jag tvi...fråga mig inte varför.
* Jag gillar inte andras fötter...har dock blivit bättre för när jag var yngre kunde jag knappt se andras fötter
  speciellt tårna.
* När jag ska städa undan vräker jag gärna in grejor i skåp & garderober...öppnas på egen risk!!1
* Solar jag solarie måste jag göra rent före fast jag vet att det är ren gjort.
* När jag skifftar däck på bilen gör jag det på tid.

Ja är man lite knäpp eller???

Kommentarer
Postat av: yvonne

ja du vet vilka ideer man kan få. Jag ber alltid småfolket flytta sig om jag kastar ut vatten.spottar alltid när jag ser en svart katt,det är vad jag kan komma på. Men tar man sig en funderare så finns det säkert fler. Kram

2007-05-09 @ 19:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0