Sov dag

Jobbar hela helgen så det har varit sov dag. Vi tog oss en promenad innan vi la oss i morse & typiskt nog tog batteriena i cd spelaren slut. Jag lyssnar på bok när jag går. Jäkla va less jag vart, så typiskt. Sov till två tiden men var lite seg. Funderade vad jag skulle hitta på, åkte över till Sussi men där var ingen hemma. Hon var på plan, Viskan spelade mot Fränsta. Jag mitt pucko hade naturligtvis inte kopplet med så Kruse fick stanna i bilen. Träffade lite folk & surrade, sedan hängde jag med Sussi hem, var ju så nyfiken på valparna. Gud så gullig dom är, tänk att Kruse varit så liten!!! Svårt att förstå det. Bara jag fått hem min camera ska jag fota dom & lägga in bild här på dom.
Nä nu är det bäst jag tar & vilar lite innan jobbet.
Ha en bra lördag kväll & ni håll tummarna för The Ark i kväll.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ser fram emot lite valp-bilder, kan du skicka lite valp-lukt också....!! =)

2007-05-12 @ 18:28:56
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Maria

Ja dom är mysiga...ska försöka ordna lukt oxå

2007-05-13 @ 07:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0