Lite lat i dag

I dag har jag varit lite lat, var ut en sväng med Kruse så han fick göra det han skulle. Sedan gick jag & la mig & läste...hm sov lite oxå. Sedan fick vi fart, vi tog en promenad ner till Åsa & Maria. Hade tänk att våra jyckar kunde få leka men dom var inte hemma. Så vi fick fortsätta vår vandring, vart nog en promenad på ca 6,5 km. Riktigt skönt var det!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på...nja jag ska väl äta soppa förstås....*L* Fast det börjar kännas lite trögt men det är väl inte så konstigt när man hållt på i drygt 3 veckor. Bara 2 veckor kvar sedan ska jag börja trappa upp. Vill ju kunna äta lite när vi kommer till Kreta. Kanske jag tar en sopp period till när jag kommer hem, det är ju effektivt 10,1 kg på dom här 3 veckorna.
Hade så bra alla ute i cyber världen

Kommentarer
Postat av: ejmis

10,1 kg på 3 veckor??? Vad är det för soppa????

2007-05-05 @ 18:58:17
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0