Kläder

Arne ringde & var fundersam vad jag gjorde, var kaffe sugen. Vi satt & surrade över en kopp kaffe, han & några killar till håller på med GI metoden. Så han undrade om jag var intresserad av spinning till hösten, naturligtvis är jag det så vi ska försöka dra aihop ett gäng.
När han åkt drag jag & Kruse till Sundsvall, var tvingad att köpa mer soppa. Sedan vart det IKEA, min syster dotter Katarina ska flytta till Gävle. Hon & en tjej till ska jobba på Furevik, inte som Fureviks barn....ha ha ha nä dom ska sälja biljetter. Så då köpte jag en stekpanna, redskap till den, två blommor & ljuslyckor från mig & min syster. Tänk vilka snälla mostrar hon har. Handlade en stekpanna upp till stugan oxå. Jag var ju på jakt efter en bikin oxå så det vart en tur in på Birsta city oxå, hittade en röd bikin & en röd/vit blus på KapAlh. Birgitta min lilla syster kom dit oxå, så jag fick vara smakråd åt henne. Hon var alldeles svettig innan vi var klara där, men hon fick tag på en hel del kläder...jag handlade en till lite längre klänning/tunika. Vart jätte nöjd med den. På skokanonen hittade jag en resväska, har alltid lånat när jag åkt någonstans men det är det slut på nu. Var in till Åsa & mannekängade, hon tyckte det var snyggt det jag handlat. Huga va pengar som rulat i dag.
Åsa höll på att göra en sång till vår kollega Ewas karl som fyller år i morgon. Gud så duktig hon är att dikta, själv kan jag inget sådant.
Sitter nu på jobbet & slöar lite vi har rondat så nu hoppas vi det ska vara lugnt en stund. Hittade en bok på boksnurran av Åsa Larsson som jag hoppas är bra. Lånade en av Kicki för ett tag sedan & den var då himmla bra. Så därför har jag inte tid med att skriva nu...*L*
Sköt om er nu där ute & njut av livet.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Va kul å shoppa lite nya kläder. Jag var oxå en sväng i Birsta igår. Ha det gott! kram

2007-05-12 @ 11:22:58
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: ejmis

Det är inte ofta jag är på shopping-runda och när det väl är ett måste att hitta något, så åker jag oftast hem tomhänt.. Nu är det snart dags för mig att investera lite nya jeans, använder alltid såna på jobbet så dom slits en del.

2007-05-12 @ 13:20:27
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0