Kan man tänka sig

I morse när jag kom från jobbet hade det av verkats här. När det stormade så blåste ju en tall av så Åsa hade pratat med Ero så han kom & tog reda på den. Hon hade även talat med vår värd så det var ok att vi tog ner lärk trädet vid mig & en björk här på fram sidan som var dåliga. Vart jätte bra kan jag säja. När jag vakna tänkte jag att man får gå ut & ta reda på grenar & sånt men det var gjort. Snacka om att man har det bra!!!
Jag & Kruse var & plockade lite natt & dag åt mamma tyvärr var dom inte så höga än men det vart några i alla fall, mamma gillar dom. Så vi åkte en snabbis till henne hon vart glad att få dom hade med mig ett nytt täcke oxå som jag köpt på IKEA åt henne. Sedan drog vi över till Anna-Lena, fast hon hade lagt sig hon ska ut & jobba i natt. Fast nu var det ju inte henne vi skulle träffa, Katarina skulle få lite grejer som jag & Birgitta köpt åt henne nu när hon ska flytta till Gävle. Vart sittande & prata med Anette ett tag sedan, vi prata lite om sommar jobb & vikt. Gav lite tips att gå ner i vikt. Jag får peppa henne. Hon ska ju kanske bo hos oss i sommar om hon får jobb på Huberget.
Just nu längtar ja till den 24 då vi åker till Kreta....blir så less på regnet.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Oj vad det händer grejer på forsen nu då =) kram

2007-05-15 @ 12:41:55
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0