Heldag i Timrå

I dag har jag haft en heldag i Timrå. Jag & Kruse tog en kort promenad sedan vart det en snabb dusch för vi skulle möta upp mamma hos Birgitta. Åkte in på konsum i Nacksta först precis när vi åkt därifrån ringde Birgitta skulle ha citroner...är allt lite glömsk hon...*L* När jag nästan var i Timrå ringde hon igen, det hade inte kommit nån bil & hämtat mamma men som tur gick det att lösa. Hon kom iväg lite senare men fick stanna en stund längre. Jag & Adam hoppade lite på deras studdsmatta...fy så jobbigt & lite otäckt. När mamma kom var vi ute en stund & njöt av vår solen. Sedan skulle det kalasas, Birgitta hade gjort en kall & en varm paj men det var inget för mig....jag drack lite vatten med en citronskiva...mycket godare. Mamma skrattade gott åt min "måltid". När vi sedan skulle se film från när vi var i bulgarien så fick vi inte till det utan det vart en video från vår resa till Cypern istället för. Det var riktigt roligt att se, oj hur saker & ting förändras på 10 år...fniss
Hur som helst hade vi en bra dag i Timrå.
När jag kom hem orkade jag inte göra nåt utan det vart tv:n. Då ringer Birgitta & berättar att hon talat med Veronica (mammas asstistent) chauffören hade lämnat mamma & lyft utanför hennes dörr!!! Knäppgök säjer jag. Lämna en handikappad människa som inte kan prata har ingen nyckel. Om man lämnar nån på ett servichus & man inte ser nån personal går man inte & tittar om man ser nån??? Jag ska ringa på färdtjänsten & säja till i morgon. Vad som helst hade ju kunnat hända om hon blivit orolig. Nog om detta nu...orkar inte tänka på det nu.
Nä nu får det nog bli sängen snart.
Natti natt på er alla

Kommentarer
Postat av: ejmis

Timrå?? Vi bor visst ganska nära varandra...?! =)

2007-05-07 @ 11:58:57
URL: http://ejmis
Postat av: yvonne

fy tusan vilken dålig stil.Skärpning taxigibbar!!!!

2007-05-10 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0