Hej hej

Hej på er alla glada. Jag var barnvakt åt Adam i går, han är bra go den lill killen. Vi var ute & fartade, först var vi till Helen sedan var vi & handlade lite. Vart kvar där ett bra tag var inte hemma fören efter åtta i går kväll. Då tog jag & packade lite, åker till stugan i morgon. Ska iväg på soppsekts möte i kväll så jag sover hos Birgitta i natt då får jag ju gratta Adam oxå innan jag åker. Jag har köpt en cyckel hjälm åt honom, den gammla tyckte jag var så töntig. Sedan får han en bil oxå.
Ser fram emot att åka till stugan...mitt paradis på jorden är det.
I morse vart jag så less....mens i antågande, det är bland det värsta som finns. Fast jag ska inte klaga ändå jag har ju inte speciellt ont & blöder inte så mycke heller men det är ingen hit att ha när man är i stugan. Men bättre att ha det nu ändå vi är på Kreta.
Nä nu ska jag ta & sätta fart här. Packa lite mer & jag tänkte städa av lite oxå. Roligare att komma hem då.
Så nu blir jag osynlig några dagar...tills på söndag.
Ha de bra alla & vi håller tummarna för bättre väder.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha det så bra i stugan!

2007-05-16 @ 18:35:41
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Vonny!

Ha det så bra!

2007-05-22 @ 10:33:40
URL: http://kloker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0