Full fart

I dag har jag gjort sånt som jag kunnat göra när jag kommer hem från Kreta. Gjorde rent på ute platsen & oljade in golvet där, sedan tog jag fram ute möblerna. Åsa höll på att plantera lite så jag vart så sugen oxå, åkte på grenen & köpte lite blommor till en urna. Hoppas bara det inte blir tvär kallt nu när jag är borta.
Köpte en present till Fender på grenen, han fyllde 1 år så Kruse vill ju köpa nåt åt honom. Han vart sååå glad för presenten. Maria erbjöd mig låna hennes gammla telefon så jag kunnde fota & skicka mms när jag är borta. Kom hem & skulle skifta sim kort men hennes var inbrotts säker. Då tog jag med den till Sussi, men vi fick inte till det. Sussi lånade mig sin gammla telefon då. Så nu har jag lagt in några telenummer i den.
Nä nu är det bäst att jag tar & går igenom min packning. Får väl ta & städa av här i morgon för det vart ju inte gjort i dag.
Natti natt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0