Ett herrans liv

I går när jag skrev glömde jag berätta en sak. När jag kommit hem från Stöde la jag mig på soffan & tittade i en tidning. Plötsligt vart det ett jäkla liv det lätt som nån höll på att komma genom fönstret. Jag upp ur soffan & började spana. Det var en helikopter, blommorna i fönstret bara skakade. Dom cirkulerade över kraftverket & sedan över på andra sidan. Jaha tänkte jag & gick tillbaks till tidningen men strax var det samma liv. Dom gick ned för landning vid kraftverket. Ut kom väl ca 6 pers dom stod där & tittade, skrev & fotade. Sedan drog dom efter en stund. Ser himmla läckert ut med helikopter måste jag säja. Kanske en dröm man får ha att testa nån gång.
I går somnade jag till en stund på sängen & jag drömde att jag åt segkaka med ost, kunde riktigt känna smaken i munnen. Fast jag vart glad när jag vaknade & insåg att det var en dröm.
I går kväll var Kruse lite rastlös så vi drog i väg till hans kompis Fender & gissa hur glada dom vart att få träffas. Fender hade varit lite jobbig så Åsa & Maria hade sagt åt han men ring en kompis. Åsa kom ut & skrattade när vi kom & undrade om han ringt eller. Våra hundar kanske kör med telepati.
Nu har vi nyss varit på promenad, ringde Sussi medans vi gick. Hennes syster Jenny fick en flicka i går 3,9 kg & 51  cm var hon. Stackarn hade gått över tiden så dom fick sätta i gång henne. Måste åka bort till Sussi nåt sedan, Kruses små syskon är snart 3 1/2 vecka, dom var bara 8 dagar när jag såg dom inte ööpnat ögonen riktigt. Kruse får träffa dom när jag åker till Kreta, han ska vara där då....hur ska jag klara mig utan honom en hel vecka
Nä nu ska jag ta mig en soppa. Ha de så bra alla där ute!

Kommentarer
Postat av: sofie

Låter så trist med dina soppor! Men du är super duktig som står ut!! Kramiz*

2007-05-11 @ 12:45:04
Postat av: ejmis

Hade helikoptern här igår också, flög jättelågt över hus och hästhagar så hästarna blev jätterädda. Jag undrar vad dom spanar efter...dig och mig kanske...=)

2007-05-11 @ 17:46:19
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Maria

Tack för det Sofie.
Jo ejmis det måste ha varit oss dom sökte vem annars??? *L*

2007-05-12 @ 02:16:06
Postat av: yvonne

det var väl soppspioner hihi

2007-05-12 @ 11:24:53
Postat av: Maria

Ja nu fick du till det Ywonne....ha ha ha

2007-05-13 @ 07:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0