Det är mycke nu

Jag kom hem i söndags kväll från stugan & det har varit fullt upp sedan dess. Har jobbat två nätter nu så nu är jag ledig. Hade några sköna dagar i stugan, tyvärr inte toppen väder hela tiden. Det var regn, sol & massor av blåst. Kunde tyvärr inte göra allt jag tänkt. fick spara lite krattning. Katrin kom upp på torsdags eftermiddagen så vi hade jätte mysigt. Jag började ju äta på torsdagen efter min sopp period....tänk att det är så härligt att tugga! Passade på att hälsa på Ulla, Tommy & Hanna + barnen. Dom hade varit tvingad att avliva Kiwan för en månad sedan, hon hade visst nån tumör. Dom tyckte Kruse var så fin & han trivdes som fisken i vattnet där i stugan. På fredag satt jag & Katrin vid husväggen & mådde gott då passade han på att gå ner i viken. Där var de lågvatten så han såg inte så kul ut när han kom upp. Då var jag glad att jag inte hade en hund med långt hår. På söndagen packade jag & vi åkte in till Sollefteå & hälsade på mammas faster Kerstin efter det vart det middag i Timrå. Adam det stackarn hade fått vattkopper men det ska väl försvinna innan torsdag för då....drar vi till Kreta. Gud så härligt det ska bli, har längtat hela våren efter det. Så nu ska man kanske börja fundera på vad man ska packa med sig.
Nä nu har jag inte tid att skriva mer...ska iväg på brännboll. Så se upp för nu ska servichuset spö er!!!  Har gjort en jätte fiffig tipsslinga. Ni får höra senare i kväll hur det gick.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Du har fullt upp märker jag...

2007-05-22 @ 19:52:06
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0