Arg på lill killen

I morse när vi skulle iväg & ronda ute tänkte jag att jag skulle titta till Kruse. Han hade klättrat över från sin vrå längsbak till baksättet, hur han har lyckats fattar jag inte. Nackstöden är uppe max, rygg stöden är rätt höga så det blir inte mycke till plats. Jag slet upp dörren fick ut honom & han fick en luv i örat, han skämdes ordentligt. Fan va sur jag vart på honom men bra att jag tog honom på bargärning.
Anna smsa & undrade om jag kunde skjutsa hem dom till pappa snäll som jag var gjorde jag ju det....visst är jag snäll Anna?
Nu har vi varit på en kort promenad....orkade bara det är jätte trött trots en rätt lugn natt.
Ha en bra dag ni som ska vara vaken själv ska jag drömma om ny grillat kött & ett glas vin tror jag. Drömmer om mat när jag inte får äta.
Natti natt nu kom John Blund förbi......

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har alltid haft hund ( har 4 nu ) och jag upphör aldrig att förvånas över vad dom kan hitta på/lyckas med.

2007-05-13 @ 10:27:45
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0