Slut

Jaha då var den där boken av Stieg Larsson slut....hmm. Kan rekomendera dessa böcker, blir som en drog. Tänk att bli beroende av böcker. Så nu kanske man kan få nåt gjort istället för att läsa...*L* Nåja jag har dammsugit & klippt gräset. Daniel kom & sa att han klipper resten, det var snällt. Ska höra om han tar mitt när jag är i stugan så slipper man tänka på det. Fast jag har tur min gräs plätt växer inte så fort.
Nä nu kanske man ska torka av golven & slänga på mattorna, sedan får det duga här. Jag ska ju som sagt jobba hela helgen.
Lena var hit en sväng förut & fikade, som vanligt fanns det inte nåt fika bröd bara några kex. Visade Lena min blogg. Så Lena är du här så skriv en rad!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tråkigt att han bara hann göra tre böcker :(

2007-06-21 @ 21:04:11
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0