Midsommar afton

Har varit ute 6 uträttatlite ärenden. Första stoppet var hos Ingrid & Nisse, Bessan & Kruse fick leka lite. Sedan vart det grenen, var & hämtade blommar till mamma & till pappas graven.Var på graven & sattlommr, rosor & blåklint. Sedan handlade jag lite i Fränsta. När jag kom till mamma var det en ny tjej där, vart bjuden på lunch där...jätte gott. Sedan drack vi kaffe & åt två olika tårtor. Jag hade med blåbärs stubbe & en av mammas assistenter hade gjort jordgubbs tårta. Så nu har man smörjt kråset. Nu får det bli lite slappa med boken kanske sova lite middag.
  

Kommentarer
Postat av: ejmis

Du har fullt upp hör jag...

2007-06-23 @ 10:23:33
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0