En trevlig kväll igen!

Har varit hos min syster på student fest i kväll. Jag åkte dit redan vid 13 tiden för att hjälpa till lite med maten. Oj va mycke gott hon gjort, det var potatis sallad en med klet & en med vinigrät, marinerad rostbiff, tomat sallad, två olika pajer, en sallad med coscos & kräft stjärtar, en sallad som jag gjorde eller mer en salsa. Alla åt & var glada i alla fall. Till kaffet var det frusen dajm tårta som hon gjort. Allt var kanon, härligt väder & trevligt folk...nja kanske inte alla men dom behöver man ju inte umgås med eller hur...*L*
Kom hem vid 22 så då var jag in till Emelie & gratta henne till studenten, hon fick en keramik skål av mig, jätte snygg tyckte jag & det tyckte hon oxå. Nu har jag varit ut & gått en rond med myggen...satt lite plant så nu är det klart...tror jag. Brukar kunna bli nåt mer innan man är klar.
Hoppas att alla haft en bra söndag! NU ska jag slöa vid tvn en stund.
Morsning!!!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad gott det låter...

2007-06-11 @ 20:52:30
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0